ورود به پنل دارکوب

هکاتون «کنار دیوار» با همکاری هم‌روش برگزار شد

هکاتون «کنار دیوار» از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به مدت سه‌ روز در دانشگاه شریف برگزار شد. در طول این هکاتون تیم‌های حاضر در این مسابقه در بخش ساخت افزونه و چت‌بات، با استفاده از API و ابزارهای کنار دیوار، به رقابت پرداختند. 

حمایت هم‌روش از هکاتون کنار دیوار

هم‌روش با ارائه خدمات زیرساختی در کنار شرکت‌کنندگان این هکاتون بود. هچنین تیمی از هم‌روش نیز برای راهنمای تیم‌ها در فرایند توسعه فنی، به‌عنوان منتور در این رویداد حضور داشت.

هم‌روش حامی هکاتون کنار دیوار

همان‌طور که اشاره شد، هکاتون کنار دیوار در ۳ روز برگزار شد. در روز ابتدایی، افتتاحیه و تیم‌سازی انجام شد.دو روز بعدی نیز تیم‌ها بر روی ایده‌های خود کار کردند و در نهایت تیم‌ها، ایده خود را دمو کردند و اختتامیه برگزار شد. به ۵ تیم برتر هدایایی اهدا شد که شرکت هم‌روش نیز به این تیم‌ها ۳۰ میلیون تومان اعتبار زیرساخت رایگان هدیه ارائه کرد.

ارائه منتورشیپ و زیرساخت به هکاتون توسط هم‌روش

گفتنی است، کنار دیوار بستری برای افزودن اطلاعات و خدمات به دیوار است. سازمان‌ها می‌توانند با ارائه‌ خدمات خود در کنار دیوار، به کاربران پلفترم دیوار کمک کنند تا تجربه‌ خرید و فروش بهتری را تجربه کنند. در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی مانند پادرو، تپسی، تومن، کارنامه و همراه مکانیک از مجموعه‌هایی هستند که از خدمات کنار دیوار استفاده می‌کنند و به مخاطبین دیوار خدمات خود را ارائه می‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *