ورود به پنل دارکوب

حضور هم‌روش در اینوتکس ۲۰۲۴

حضور هم‌روش در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است. شرکت هم‌روش، به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات زیرساختی در کشور، در نمایشگاه امسال در کنار سایر شرکت‌های نوآور حضور فعالی دارد و در سالن ۷، غرفه ۷۱۷  میزبان بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

اینوتکس به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای نوآوری و فناوری در کشور محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۰ به منظور ایجاد بستری برای گفت‌وگو و شبکه‌سازی میان فعالان و کسب‌وکارهای حوزه فناوری در ایران برگزار می‌شود و سالانه میزبان ده‌ها هزار مخاطب از سراسر کشور است.

به گفته سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، نمایشگاه  اینوتکس ۲۰۲۴ با شعار «زیست‌بوم فناوری و نوآوری زیر یک سقف» با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در حال برگزاری است.

برنامه‌های هم‌روش برای اینوتکس ۲۰۲۴

هم‌روش نیز به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه زیرساخت ابری در ایران، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ حضور دارد و اعضای تیم‌های مختلف ‌هم‌روش با حضور خود آماده گفت‌وگو در خصوص نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مخاطبین هستند.

یکی دیگر از  برنامه‌های هم‌روش در طول برگزاری رویداد اینوتکس رونمایی از محصول جدید این شرکت با نام دیتابیس مدیریت‌شده است که نسخه اولیه آن برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان فعال خواهد شد.

با استفاده از این سرویس شرکت‌ها می‌توانند پیچیدگی‌های راه‌اندازی و نگه‌‌داری از دیتابیس‌های خودشان را به هم‌روش بسپارند و بدون دغدغه‌های زیرساختی روی توسعه محصولشان تمرکز کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *